Neste primeiro mes de traballo adicámonos ao estudo da relación entre verdade e publicidade, un dos problemas centrais dentro da epistemoloxía contemporánea. Fixémolo mediante o análise de múltiples estratexias de manipulación empregadas en campañas de publicidade pensadas para desinformar ao consumidor. Aquí podedes ver en acción a un par de compañeiras de 1º de bach que nos presentaron como se deseñan as revistas de moda para orientar os pensamentos e desexos do público. Como froito do estudo deste mes, houbo algunha xoia que fixo o noso alumnado e que merece ser compartida con todas/os vos!
O mes de xuño foi un mes de repaso do visto ata o momento. Para levar a cabo a consolidación da aprendizaxe da temática vista este curso preparamos unha serie de entrevistas no seo da comunidade educativa. Tralas primeiras xornadas de repaso, que vimos en entradas anteriores a este blog, chegou o momento de realizalas devanditas entrevistas. Deixamosvos un par de vídeos representativos do labor realizado polo alumnado neste final de curso 21-22. A finalidade foi dar visibilidade ao decremento como alternativa sostible ás pautas de consumo actuais, asemade de dar a coñecer en que consisten os dereitos da natureza. Como era de esperar, os membros máis novos da comunidade educativa non coñecían ben en que consistía decrecer, nin os dereitos da natureza. Pola contra, os membros máis maduros da comunidade educativa amosaron estar en maior coñecemento dos que temas que estabamos a tratar.
Hoxe, nosa compañeira Ruth presentounos o seu traballo sobre Economía circular a través dun vídeo tutorial que ela mesma elaborou para seus compañeros de aula e o resto da comunidade educativa. Aquí deixamos o enlace para quen quera velo outra vez: Economía circular según Ruth Masson Tras la visualización del mismo, hemos desarrollado una ronda de preguntas aclaratorias y posterior debate sobre qué pensaban los compañeros sobre esta nueva manera de abordar un problema tan importante como el consumismo y la obsolescencia programada a través del aprovechamiento y reacondicionamiento de nuestros bienes. Un buen ejemplo de ello es la obligatoriedad impuesta actualmente por la UE sobre los componentes y piezas de desgaste de nuestros electrodomésticos, equipos informáticos, etc. Se abre así todo un mercado nuevo de piezas de repuesto y actualizaciones de productos. Tras el debate se ha planteado al alumnado qué analice los hábitos familiares
Comentarios
Publicar un comentario